Najczęściej zadawane pytania
Zebraliśmy w jednym miejscu odpowiedzi na pytania, które najczęściej otrzymujemy od naszych klientek. Wierzymy, że rozwieją one wszelkie wątpliwości i pomogą Ci w wyborze idealnej torebki. Jeśli jednak nie znajdziesz tutaj potrzebnej informacji – skontaktuj się z nami, z przyjemnością pomożemy i doradzimy.
Zwijana treść
Ile trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizujemy w ciągu 1–3 dni roboczych od zaksięgowania płatności.
Produkty w przedsprzedaży (pre-order) mają podany termin wysyłki na karcie
produktu.
Jakie są dostępne metody dostawy?
Oferujemy dwie formy dostawy za pośrednictwem InPost:
- Paczkomaty InPost – darmowa wysyłka,
- Kurier InPost – koszt dostawy 19,99 zł.
Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Tak. Po nadaniu zamówienia otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.
Co jeśli produkt jest wyprzedany?
Możesz zapisać się na powiadomienie o dostępności – wyślemy e-mail, gdy produkt wróci do sprzedaży. Niektóre modele (np. torebki) są częścią limitowanych edycji i mogą już nie wrócić.
Czy biżuteria nie ciemnieje?
Nie. Produkty ze stali szlachetnej 316L zachowują swój kolor i połysk – nie rdzewieją i nie czernieją przy codziennym użytkowaniu.
Z jakiej skóry wykonane są Wasze torebki?
Nasze torebki powstają z naturalnej skóry najwyższej jakości, starannie
wyselekcjonowanej pod kątem trwałości, wyglądu i miękkości. Dzięki temu są
odporne na codzienne użytkowanie i pięknie się starzeją.
Jak dbać o biżuterię?
Po zdjęciu przechowuj biżuterię w suchym miejscu, najlepiej w dołączonym woreczku lub pudełku. Unikaj kontaktu z perfumami i detergentami, aby zachowała blask na lata.
Czy mogę zobaczyć produkty na żywo przed zakupem?
Na ten moment prowadzimy sprzedaż online. Jeśli jednak chcesz obejrzeć produkt bliżej, skontaktuj się z nami – chętnie przygotujemy dodatkowe zdjęcia lub krótkie nagranie.
Czy oferujecie opakowania prezentowe?
Oferujemy gotowe boxy prezentowe - idealne na prezent dla bliskiej osoby.
Czy mogę złożyć zamówienie jako prezent i wysłać bezpośrednio do obdarowanej osoby?
Oczywiście! Wystarczy, że przy składaniu zamówienia podasz adres odbiorcy. Paragon nie jest dołączany do paczki.
Jak mogę skontaktować się w sprawie zamówienia?
Najprościej przez formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt” lub bezpośrednio na
adres e-mail podany na stronie. Odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin.
Chcesz dowiedzieć się więcej o Ozeti? Zajrzyj na nasz blog
Wyświetl wszystkie-
Biżuteria a styl romantyczny, minimalistyczny i...
Nie wiesz, jaki styl biżuterii do Ciebie pasuje? Poznaj trzy najpiękniejsze kobiece estetyki i sprawdź, która jest Twoja.
Biżuteria a styl romantyczny, minimalistyczny i...
Nie wiesz, jaki styl biżuterii do Ciebie pasuje? Poznaj trzy najpiękniejsze kobiece estetyki i sprawdź, która jest Twoja.
-
Biżuteria a kształt twarzy – jak dobrać idealne...
Nie wiesz, jakie kolczyki będą dla Ciebie idealne? Sprawdź, jak dobrać biżuterię do kształtu twarzy i podkreślić swoje rysy.
Biżuteria a kształt twarzy – jak dobrać idealne...
Nie wiesz, jakie kolczyki będą dla Ciebie idealne? Sprawdź, jak dobrać biżuterię do kształtu twarzy i podkreślić swoje rysy.
-
Biżuteria w pracy – jak wyglądać elegancko, ale...
przewodniczący przewodniczący, ale kobieco? Oto poradnik, który pomoże Ci skorzystać z dostępu do pracy.
Biżuteria w pracy – jak wyglądać elegancko, ale...
przewodniczący przewodniczący, ale kobieco? Oto poradnik, który pomoże Ci skorzystać z dostępu do pracy.
-
Zestawy biżuterii – dlaczego warto wybierać kom...
Zestaw biżuterii czy pojedyncze elementy? Sprawdź, dlaczego komplety są tak praktyczne i kiedy warto po nie sięgać.
Zestawy biżuterii – dlaczego warto wybierać kom...
Zestaw biżuterii czy pojedyncze elementy? Sprawdź, dlaczego komplety są tak praktyczne i kiedy warto po nie sięgać.