Polityka wysyłki

1. Obszar dostawy

Dostarczamy na teren:


  • Polska (standardowo),

2. Metody dostawy i koszty

Dostępne formy:


  • Paczkomaty InPost

  • Kurier InPost

Na stronie koszyka/kasy prezentujemy aktualny koszt na podstawie zawartości koszyka, adresu i metody dostawy.

3. Czas realizacji zamówienia


  • Przygotowanie zamówienia: [1–3] dni robocze

  • Dostawa przewoźnika: zwykle [1–2] dni robocze w Polsce.

  • Zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu płatności.

4. Płatności


  • Płatności elektroniczne: [PayU ]

5. Śledzenie przesyłki

Po nadaniu otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia lub numerem przesyłki.

6. Zmiana adresu / konsolidacja przesyłek

Zmiany możliwe do chwili przekazania zamówienia do wysyłki – skontaktuj się z nami jak najszybciej: [kontakt.ozeti@gmail.com]

7. Odbiór przesyłki i uszkodzenia

Przy odbiorze sprawdź paczkę. W razie uszkodzeń:


  • sporządź protokół szkody z kurierem lub w paczkomacie (jeśli dostępne),

  • zrób zdjęcia,

  • zgłoś nam problem w [48] godzin: [kontakt@ozeti.pl] – dołącz numer zamówienia i zdjęcia.

8. Niedoręczenie / opóźnienia

Jeśli przesyłka nie dotarła w deklarowanym czasie lub została zwrócona do nadawcy, skontaktuj się z nami: [kontakt@ozeti.pl]. Zweryfikujemy status i ponowimy wysyłkę/zwrot płatności zgodnie z regulaminem.

9. Przedsprzedaż / produkty „na zamówienie”

Dla produktów pre-order lub „na zamówienie” podajemy indywidualny termin realizacji na karcie produktu i/lub w potwierdzeniu zamówienia. Zamówienie zostanie wysłane niezwłocznie po dostawie do magazynu.

10. Reklamacje dotyczące dostawy

Zgłoszenia dotyczące braków, uszkodzeń lub rozbieżności ilościowych prosimy przesłać w ciągu [2 dni roboczych] od doręczenia, na adres [kontakt@ozeti.pl], dołączając numer zamówienia, zdjęcia i opis.